سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زن همه‏اش بدى است و بدتر چیز او اینکه از او چاره نیست . [نهج البلاغه]

آفتابگردون

بنام آنکه زیباست و زیبائی را دوست دارد

 

چگونه جذاب و با نفوذ باشیم!

-     جذاب و با نفوذ باشید   :جذابیت منحصر به داشتن چهرة زیبا نیبست، زیرا هستند کسانی که با نداشتن زیبائی چهره ، فوق العاده جذاب و با نفوذا ند و یا برعکس! جذابیت و گیرائی یک ویژگی اکتسابی است و ما آگاهانه ویا ناآگاهانه به آن دامن می زنیم.

-     ظاهری آراسته داشته باشید : از آنجا که انسان ذاتاً جذب آراستگی می شود، پاکیزگی نیز یکی از عوامل آراستگی می باشد، بعضی ها به غلط برای جذاب شدن لباسهای عجیب و غریب می پوشند، اما  ساده پوشیدن ، مرتب، تمیز، وهماهنگ بودن شماست که تأثیر روانی خاصی روی افراد می گذارد و به روابط شماعمق می بخشد . دوستان صمیمی ، آئینه و نشانة شما هستند، بچه هائی که پدر و مادر خودرا در محیط خانه با ظاهری آراسته ملاقات نمی کنند، کمتر به حرف آنها گوش می دهند و در ایجاد صمیمیت ناموفق اند .

-     پرحرف نباشید  : غالباً افراد برای جلب توجه دیگران به خطا بیشتر شلوغ می کنند و باعث می شوند تا دیگران به حرفهای آنها دقت نکنند، سکوت یک تأثیرذهنی و روانی می گذارد، در سکوت فرد پیرامون خود خلاء ایجاد می کند واین خلاء باعث جذب دیگران می شود، سکوت و گوش دادن در واقع شما را عاقلتر، باتجربه و مطمئن معرفی می کند، واین باعث افزایش صمیمیت شما با اطرافیانتان می شود.

-     نرم ، ملایم و شمرده صحبت کنید  : وقتی ملایم و شمرده سخن می گوئید، جذاب و محبوب می شوید و این کار شما باعث می شود دیگران نیز با دقت بیشتری به حرفهای شما گوش فرا می دهند وفراموش نکنید جذابیت به تقلاء و تکاپو نیاز ندارد ، سعی نکنید در مقابل داد و بیداد بک شخص عصبی شماهم داد بزنید.

-     همیشه و در همه جا محترم باشید و با دیگران نیز محترمانه برخورد کنید : بی احترامی و بی حرمتی کردن نسبن به دیگران از نفوذ کلام شما و همچنین از تأثیر روانی شما بر دیگران میکاهد ،ممکن است برخی افراد با تحقیرواستهزاء دیگران محبوبیت کمرنگی داشته باشند اما این محبوبیت تأثیر مطلوب و ماندگاری بر ذهن اطرافیان ندارد. پس بکوشید با آراستگی ظاهر و باطن خود بهترین و عمیق ترین تأثیر را برروی دوستان و اطرافیان خود داشته باشید.

-     شوخی نکنید اما فراوان تبسم کنید :  شوخ کردن بتدریج مرزها ی بایسته را ازبین می برد و بی احترامی بد نبال می آورد اما تبسم به چهرة شما جذابیت و متانت می بخشد، در تبسم سنگینی و متانت است اما  خنده و شوخی باعث سبکی و ازبین رفتن حرمتها می شود.

-    برای رسیدن به اهداف منطقی خود قاطع باشید:  کسانیکه شخصیت قاطعی دارند، هدفها و ارزشهای انسانی والاو معینی دارند، بطوریکه هیچ چیز و هیچ کسی نمی تواند باعث دلسردی و مأیوس شدن آنها نسبت به اهدافشان شود. دیگران نیز بدون شک و تردید  به آنها  اطمینان و ایمان کامل دارند.

-     امیال و غرائز خود را کنترل کنید :  کسانیکه بر امیال ، هیجانات و عواطف خود مسلط هستند تأثیر روانی  شگرفی بر دیگران دارند ، بطوریکه قادرند با انرژی سرشار خود از هر دشمنی یک دوست کامل و100% صمیمی بسازند.

 

 





نسل سوخته ::: دوشنبه 84/12/15::: ساعت 10:24 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :71728
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
نسل سوخته
افتادگی آموز اگه طالب فیضی هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<